معرفی مرکز تماس سرزمین هوشمند

شرکت راه‌‏کار سرزمین هوشمند به عنوان شرکت دانش بنیان صنعتی، ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺭﺳﻤﻲ ﺩﺭ سال ۸۴ ﺗﺤﺖ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۲۶۶۸۶۰ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺛﺒﺖ ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎی ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﺭﺳﻴﺪ ﻭ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ مبتنی بر سند چشم انداز سازمان دنبال نموده است.

همزمان با ارائه خدمات در حوزه‏های مختلف فناوری اطلاعات، راه‏کار سرزمین هوشمند، دارای گواهینامه رتبه ۱ احراز صلاحیت از ﺷﻮﺭﺍی ﻋﺎﻟﻲ ﺍﻧﻔﻮﺭﻣﺎﺗﻴﻚ در پنج گروه اصلی ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۱۱۴۴۹۹۶ و از معدود شرکت هایی که موفق به دریافت مجوز رسمی مرکز تماس از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده اند، می باشد.
در حال حاضر مرکز تماس سرزمین هوشمند با قابلیت کارکرد با شبکه های اجتماعی، تماس صوتی، پیامک، و اتصال به CRM های موجود، ظرفیت پاسخگویی به مشتریان تا ۱۰۰۰ تماس همزمان را دارد.

از دیگر ویژگی های مرکز تماس سرزمین هوشمند توسعه بر اساس هوش مصنوعی است به عنوان مثال Voice Analytic ، Emotion Detection،Encryption ،Smart Routing و همچنین زیرساخت های پرداخت صوتی می باشد.
سرزمین هوشمند در کارنامه خود ارائه خدمات به بیش از ۷۰ هزار کسب و کار کشور را در زمینه های مختلف ثبت نموده است.
هدف این مجموعه تسهیل فرایند ها و مدیریت مرکز تماس مبتنی بر امکان ارتباط یکپارچه در حجم اطلاعات زیاد، و نیروی انسانی کارامد است.
سرزمین هوشمند با سابقه درخشان خود در سالهای گذشته در زمینه های ساماندهی فرآیند های کاری، خدمات زیرساخت، سرویس های هوشمند، پلتفرم UGC ، سکوی تحویل خدمات SDP ، رصد اخبار و فضای مجازی، ده ها جایزه رسمی ارزشمند و مجوز های منحصر به فردی را دریافت کرده است و اکنون پا در عرصه راه اندازی یکی از تخصصی ترین و موفق ترین مراکز ارتباط با مشتریان در ایران گذاشته است.